Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF / FAP / SCR
Oferujemy najnowocześniejszą technologię regeneracji filtrów cząstek stałych DPF FAP SCR KAT do samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
- Przywrócona moc silnika
- Brak ciągłej konieczności wypalania sadzy w pojeździe
- Przywrócona zostaje sprawność filtra, nawet gdy wypalanie serwisowe nie odniosło już skutku
- Nie świeci się kontrolka check-engine wypalania filtra
- Gwarantujemy usunięcie prawie 100% zanieczyszczeń, sadzy, popiołu, cząstek mechanicznych
- Filtr przywrócony zostaje do stanu fabrycznego
Oferujemy:
- Kompleksowa diagnostyka i naprawa samochodów osobowych i dostawczych wyposażonych w filtry oczyszczania spalin
- Komputerowa diagnostyka układu oczyszczania spalin
- Demontaż, montaż filtrów cząstek stałych, katalizatorów,
- Regeneracja, czyszczenie: DPF, FAP, SCR, GPF, katalizatorów do samochodów osobowych i cięzarowych - profesjonalnie metodą hydrodynamiczną z przepływem turbulentnym, najwyższa jakość i skuteczność,
- Adaptacja filtra po czyszczeniu, diagnostyka, kasowanie ustawień filtrów,
Oferujemy usługi dla Klientów indywidualnych jak i dla warsztatów. Nie usuwamy filtrów, nie rozwiercamy, nie przerabiamy, nie wypalamy
Proces czyszczenia:
- Przeprowadzenie oględzin wkładu ceramicznego rdzenia filtra kamerą inspekcyjną. Wkład filtra, który kwalifikuje się do czyszczenia nie może być popękany, przetopiony, zaklejony.
- Zapięcie filtra w maszynie.
- Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra przed czyszczeniem.
- Aplikacja środka czyszczącego do wewnętrznej części obudowy filtra - DPF Active Matic.
- Uruchomienie procesu czyszczenia. Temperatura wody 60 ℃.
- Analiza brudnej wody wydobywającej się z filtra ( kolor, ilość oleju ).
- Zakończenie czyszczenia ( 10 - 20 min ).
- Suszenie ( 30 min ).
- Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra po czyszczeniu. W przypadku braku pełnej przepustowości, powrót do pkt 5.
- Wykonanie zdjęć wkładu filtra kamerą inspekcyjną.
- Sporządzenie raportu.
Zalety metody czyszczenia / regeneracji, którą stosujemy:
- Dostępna dla wszystkich marek i modeli samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
- Bezpieczna dla powłoki katalitycznej filtra.
- Wysoka skuteczność, nawet do 98 % odzyskania przepustowości kanałów filtra.
- Brak konieczności wycinania wkładu ceramicznego, spawania.
- Szybki czas samego czyszczenia około 15-20 min.
- Możliwość sprawdzenia rezultatu czyszczenia.
- W przypadku filtrów samochodowych, czyści również katalizator znajdujący się obok filtra DPF.
Filtry cząstek stałych - baza wiedzy.
Co powoduje uszkodzenie filtra DPF ?
Co to są cząstki stałe ?
Czego nie toleruje filtr cząstek stałych FAP ?
Dopalanie automatyczne DPF
Fap czy DPF ?
Filtr cząstek stałych FAP – jak jest zbudowany ?
Jak dbać o filtr cząstek stałych FAP ?
Jaka jest różnica pomiędzy filtrem FAP a filtrem DPF ?
Jakie jeszcze awarie zdarzają się w przypadku filtrów FAP ?
Jakie są obecnie metody regeneracji filtra FAP ?
Kiedy należy uzupełnić płyn katalityczny i w jakiej mniej więcej ilości ?
Kto może sprawdzić czy pojazd ma wycięty FAP ?
Problemy techniczne po usunięciu filtra DPF, FAP
Problemy z zakupem auta z wyciętym filtrem DPF / FAP
Płyn katalityczny – co to jest? Jak go uzupełniać? Ile to kosztuje ?
Regeneracja DPF/FAP/SCR czy czyszczenie ?
Regeneracja katalizatora czy zakup nowego ?
Usuwanie filtra DPF, czy warto ?
Zadania filtra cząstek stałych ?